TENIM UNA AUXILIAR DE CONVERSA D’ALEMANY

Aquesta  setmana s’ha incorporat al nostre centre educatiu la Ina-Maria Saxl, l’auxiliar de conversa de llengua alemanya que ens ha concedit el Programa d’auxiliars del Ministeri d’Educació.

La Ina és originària de Innsbruck, regió del Tirol, Àustria. Ha estudiat filologia Hispànica i Alemanya a la Universitat de Viena i està molt contenta de estar finalment amb nosaltres ja què l’any passat no va poder ser degut a la pandèmia. La Ina  ajudarà  a les professores d’alemany a millorar la competència lingüística dels alumnes i a conèixer de més a prop la cultura austríaca.

Ina, nosaltres també estem molt contents de tenir-te finalment amb nosaltres i esperem que sigui una experiència molt enriquidora per tothom!

Liebe Ina, ein herzliches Willkommen und ein gutes Schuljahr!