TALLER SOBRE SALVAMENT AQUÀTIC

Els nois i noies de 1r d’ESO aquesta setmana han anat a les piscines municipals de Manresa on l’alumnat de 2n curs del Grau Superior d’Activitats Físicoesportives de l’Institut Quercus els ha realitzat una sessió sobre el salvament aquàtic.
Ha estat una sessió distribuïda en 4 estacions on els alumnes practicaven diferents habilitats com ara capbussaments, immersions, salts de socorrista i la tècniques de primers auxilis com ara la reanimació cardiopulmonar i la posició lateral de seguretat.
S’ho han passat d’allò més bé i han pogut veure i practicar els diferents exercicis de socorrisme i han comprovat que fer de socorrista no és una tasca senzilla.