TALLER IDEES JOVES: MÀRQUETING DIGITAL

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’optativa de Funcionament de l’Empresa i d’Economia hem participat en el primer taller sobre Màrqueting Digital. La Paola ha deixat el seu dia a dia com a assessora de màrqueting per venir a l’aula a explicar-nos que és i com a evolucionat el Màrqueting els darrers 15 anys. Aquesta és la seva experiència dintre el sector.

Un luxe escoltar-la, és un plaer quan algú l’apassiona allò que fa. Aquest taller està emmarcat dins el Projecte Idees Joves de l’Ajuntament de Manresa. Un programa per fomentar la creativitat i la generació de noves idees entre els joves estudiants de batxillerat dels centres educatius de Manresa. Entre els objectius hi ha potenciar les actituds positives envers la cultura emprenedora i fomentar activament els valors empresarials, tot eliminant la por a assumir riscos.

El programa culmina amb el concurs d’Idees Empresarials i Pla d’Empresa, en el qual els alumnes que han participat en el projecte presenten les seves pròpies idees de negoci.