TALLER DE PRIMERS AUXILIS

El dilluns  29 l’alumnat de 4rt han assistit a un taller teòricopràctic de primers auxiliis impartit pel tècnic emergències Lluís Ortega.
Han après els principis bàsics de com actuar en cas d’una emergència mèdica , tractant diferents possibles casos i acabant amb una pràctica de RCP ( reanimació cardiopulmonar ) i coneixent el funcionament del DEA , el desfibril·lador extern automàtic.
Ha estat una activitat molt interessant que cada últim curs de l’ESO impartim, amb unes sessions teòriques prèvies, a la matèria d’educació física.
Gràcies Lluís, una vegada més, per col.laborar amb els nostres alumnes!!!