SOPAR DE GRADUACIÓ DE 2on DE BATXILLERAT PROMOCIÓ 2017-19

Divendres 14 de juny, després d’un quants dies esgotadors d’exàmens i les PAU, els alumnes de 2n de Batxillerat van celebrar la Festa de Graduació de final d’etapa a l’Institut Cal Gravat.
Alumnes, familiars i professorat van gaudir d’un sopar de germanor al restaurant els Noguers. Amb molta alegria i satisfacció van rebre l’orla i el motiu que els hi vam preparar perquè tinguin un bon record de la seva estada amb nosaltres.
Ara que han enllestit aquesta etapa els hi volem desitjar molta sort en aquest nou viatge. No els oblidarem! Fins aviat!!