Setmana verda internacional Erasmus + a l’Institut Cal Gravat

En el marc del projecte Eramus+ “Little Actions for Active Citizenship”, l’Institut Cal Gravat va acollir una trobada multicultural amb instituts d’arreu d’Europa durant la setmana  del 8 al 14 de febrer.

Durant aquells dies més de 40 professors i alumnes d’Hongria, Itàlia, Lituània i Turquia van treballar conjuntament amb alumnes i professors catalans sobre temes mediambientals i van realitzar diverses activitats relacionades amb les tres “R” de “reciclar, reduir i reutilitzar”. Entre les activitats realitzades destaquen una visita al Parc Ambiental de Bufalvent, un taller de creació d’obres d’art amb materials reciclables i una exposició de pòsters de conscienciació sobre la necessitat de treballar per un estil de vida més sostenible.

Aquesta trobada multicultural Erasmus va acabar amb un multitudinari sopar de germanor amb la participació de les famílies catalanes que van delectar els convidats europeus amb les seves especialitats culinàries.

Va ser una setmana molt enriquidora en què l’alumnat de Cal Gravat ha obert les portes de casa seva a altres adolescents europeus i ha pogut compartir amb ells les seves inquietuds i molts moments emotius.