RECAPTE D’ALIMENTS DE 1R D’ESO

Com ja sabeu el trimestre passat vam recollir productes higiènics de primera necessitat (sabons, productes d’higiene íntima…). Aquesta vegada, l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut s’encarrega de preparar un recapte d’aliments (hem fet els cartells, les notes informatives, els vídeos per a Instagram, etc. i recollirem i prepararem tots els donatius).

Ens agradaria que hi participéssiu i donéssiu aliments. El recapte serà els dies 29, 30 i 31 del mes de maig. El punt de recollida es trobarà al vestíbul de l’institut de les 8 a les 8:10h. Necessitem recaptar aliments com; oli, farina, sucre i conserves.

Us convidem a tots a que vingueu i participeu en el recapte.

Moltes gràcies i fins aviat!

Alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Cal Gravat.