RAPEGEM PEL RESPECTE

Respect, hope and rely on you” és el títol que un grup d’alumnes de 3r d’ESO han posat a la cançó de rap que han creat per treballar a favor d’una bona convivència a l’institut.

El projecte, que ha comptat amb l’expertesa dels professionals de Versembrant, s’ha dut a terme durant dos mesos, a les matèries de català i anglès. Els alumnes han conegut l’origen del rap i el procés de creació d’una cançó de la mà de raperes com Elane i Alba (Bittah). A partir d’aquí, s’han treballat aquelles fortaleses personals que afavoreixen un bon clima a l’aula, els valors de l’amistat, la resolució de conflictes en el dia a dia i s’han dedicat diverses sessions a elaborar la lletra i a practicar com cantar-la.

Finalment l’equip tècnic de Versembrant ha fet possible la gravació de les veus i del videoclip, enregistrat al pati i a les aules de l’institut.

Aquí en teniu el resultat!