QUÈ CAL FER en cas d’un positiu per COVID-19 ?

PROTOCOL – ALUMNAT IMMUNITZAT

1. Heu d’anar el més aviat possible, a una de les farmàcies del Programa TAR* per fer-vos la prova amb la carta que us entreguem i el carnet sanitari. Els menors de 16 anys heu d’anar-hi acompanyats d’un adult responsable. La prova no té cap cost.
  2. Si el resultat és negatiu, continueu anant al centre amb normalitat.
  3. Si el resultat és positiu, ho heu de comunicar al centre i iniciar l’aïllament.
  4. Sigui quin sigui el resultat, extremeu les mesures de protecció, limiteu la vida social i controleu el possible inici de símptomes

PROTOCOL – ALUMNAT NO IMMUNITZAT

1. Cal que inicieu immediatament la quarantena.
  2. Us haureu de fer una prova diagnòstica, al lloc i hora indicats a la carta.
  3. Un cop feta la prova, haureu de continuar amb el període de quarantena.
  4. Rebreu el resultat en les 24-48 hores següents.
  5. Independentment del resultat de la prova, haureu de completar el període de quarantena.
  6. Extremeu les mesures de protecció i controleu el possible inici de símptomes.

RECORDEM MESURES

Insistim en la importància que tots mantinguem les mesures de protecció i, sobretot, que ningú no assisteixi al centre si presenta símptomes compatibles amb COVID-19.

PER MÉS INFORMACIÓ

Consulteu el Canal Salut- informació per a les famílies

Consulteu també les farmàcies del programa TAR (Test d’Antígens)