PARTICIPEM EN 7DEMATES

Dues alumnes de 2n d’ESO, la Laura Soler i la Bruna Pérez, aquest curs participen a les sessions del 7demates que es realitzen els dissabtes al matí a la UPC de Manresa. El passat dissabte 12 de febrer, abans de les sessions van dedicar #referentsfemenins en motiu del dia de la dona i la nena a la ciència i al llarg del matí van treballar les probabilitats des de diferents punts de vista.

El projecte té el suport de la Societat Catalana de Matemàtiques, les associacions de professorat de matemàtiques (Abeam, …), la Fundació Cellex i l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (UPC Manresa).