PARTICIPEM A LA IX COPA CANGUR

El passat 19 de gener l’Eloi, l’Hector, la Laura, el Mateu, el Marià, la Magda i el Pol, alumnes de 1r i 2n d’ESO del centre han competit en nom de Cal Gravat a la IX Copa Cangur de Matemàtiques que es va celebrar al Museu de l’Aigua i el Tèxtil de Manresa i coordinat per la UPC.

Un total de 29 equips formats per set alumnes, cada equip va disposar de 60 minuts per resoldre 12 problemes. Els grups competien entre ells contra rellotge i amb gran pressió, ja que la puntuació per a cada problema resolt es va modificant segons es desenvolupa el concurs. Aquest disseny del concurs el fa molt emocionant i promou que l’alumnat participant estableixi estratègies de joc i pensi i debati amb profunditat els problemes resolts.

Gaudir de les matemàtiques és un privilegi!!