PARTICIPACIÓ 1r i 2n a TROBADA GAMIFICACIÓ

El passat dissabte 25 de novembre els alumnes Ainoha Aguilera, Emma-Lan Ayala, Ousama Azraf, Laia Gomà, Eloi Hernández, Marcel Morales i Sabrina Ruiz (1r i 2n d’ESO) acompanyats pels professors Ferran Martínez i Ramon Barlam van participar activament a la Trobada Gamificació des de l’aula, experiències, propostes i realitats, organitzada per l’ICE de la UAB. A més d’explicar des de la visió dels alumnes la metodologia Classcraft de gamificació integral de l’aula, la Sabrina va formar part de la taula rodona que tractava el projecte World Mobile City Project.

El nostre institut va ser el promotor d’aquest darrer projecte, que des de la seva 2a edició és un projecte de la xarxa Lacenet i compta amb una participació de més de 70 instituts i 5000 alumnes.