GRADUACIÓ 2n BATX (2020-22)

El dijous, 16 de maig, l’alumnat de 2n de batxillerat un cop acabades les proves PAU van celebrar la graduació. L’acte que va poder ser compartit amb les famílies i professors, va comptar amb els discurs de la directora, entrega d’orles i de diplomes de reconeixement acadèmic per part dels tutors.

La festa va continuar amb un berenar-sopar al pati del centre i el comiat. D’aquesta manera, els alumnes de la promoció 2020-2022 s’acomiadaven de la seva etapa a Cal Gravat. Des d’aquí aprofitem per desitjar-los el millor de cara al futur. Molta sort a tots i totes!!!