El divendres, 24 d’abril, l’alumnat de 1r d’ESO de Cal Gravat vam participar en la XIX Gimcana Matemàtica celebrada al centre de Manresa. Durant 90 minuts, i amb l’ajuda d’un mapa, vam recórrer diversos carrers de la ciutat mentre resolíem diferents proves matemàtiques. Cada repte superat ens va acostar una mica més a l’objectiu final, que vam aconseguir amb esforç i treball en equip.
Va ser una experiència molt enriquidora i divertida, en què vam poder gaudir tant de la companyia dels companys i companyes com de les matemàtiques en un entorn diferent de l’habitual. Sens dubte, un matí per recordar!

