FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA D’AUXILIAR ADMINISTRATIU

Període presentació sol·licituds: del 15 de juny al 25 de juny 2020

Cal demanar hora telefònicament (938742368) per venir a presentar la SOL·LICITUD emplenada al centre o bé podeu enviar al mail preins@icalgravat.net juntament amb la documentació següent:

– Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

– Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna.

– Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a es troba en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Depart. Treball, Afers Socials i Famílies.

– Original del consell orientador rebut amb recomanació d’incorporació a un cicle de formació professional bàsica, així com l’altra documentació acreditativa dels cursos d’ESO superats o cursats, i de les qualificacions obtingudes.

L’alumnat que en el moment en què finalitza el termini de reclamació de l’ordenació provisional no hagi presentat el consell orientador corresponent no obtindrà plaça assignada.

Calendari a tenir present:

– Publicació de la llista de sol·licituds al centre, amb l’ordenació provisional d’acord amb els blocs de prioritat: no més tard del 30 de juny de 2020

– Termini de reclamació de l’ordenació provisional: 1 al 3 de juliol de 2020.

– Publicació de la llista de sol·licituds d’admissió al centre amb l’ordenació definitiva i llista d’alumnes admesos: 6 de juliol de 2020.

– Període de matrícula: del 7 de juliol al 14 de juliol de 2020, i del 2 al 4 de setembre de 2020.