FESTIVAL DE NADAL: 10 ANYS JUNTS

El dijous 20 de desembre amb motiu de la celebració del 10è aniversari de l’institut Cal Gravat, del llavors 5è institut públic de Manresa, vam poder gaudir d’un seguit d’actuacions i recordar molts dels moments emotius tot i fent menció a cadascun dels anys i cursos.

L’eix vertebrador del festival va ser un llibre on es recollia cadascun dels moments més importants viscuts amb imatges i actuacions dels alumnes molt ben preparats i elaborats, tots amb la col·laboració del professorat.

La celebració de l’acte va tenir lloc al Teatre KursaaI i es va cloure amb el ball del professorat, el lema de “caminant junts per arribar més lluny” i el logo guanyador del concurs realitzat entre l’alumnat.

Aquest és el primer dels actes previstos de celebració i se’n preveuen realitzar un parell més al llarg del curs i en moments com a la Setmana Cultural i el Festival de Primavera.

Felicitats a tots i totes per fer-ho possible!!!