ESQUIADA I PATINATGE

L’últim dimarts de febrer hem fet una escapada cap al Pirineu la major part d’alumnes del centre, però aquesta vegada cada alumne ha pogut escollir entre dues opcions de sortida.
La primera hem anat a les pistes de Masella a practicar esquí alpí, on hem fet dues hores de monitor i llavors tots hem pogut esquiar pel nostre compte.
La segona opció ha estat una novetat d’aquest curs, ja que una altra bona part d’alumnes hem anat a Puigcerdà a fer un parell d’hores de patinatge sobre gel, i després hem fet una visita al llac
i el centre d’aquesta ciutat.
Ha estat un dia fantàstic tant si hem esquiat com si hem patinat, i esperem l’any que ve poder repetir l’experiència!!!!