ERASMUS+ ENS PORTA A TURQUÍA

Des del diumenge passat i fins divendres, 18 de gener, un grup de 6 alumnes del nostre institut: l’Alexia Ortega, la Berta Gras i la Laura Sánchez de 3r d’ESO i l’Omar Ghangouan, l’Elvira Basullas i la Judit Feliu de 4t d’ESO, i dues professores del Departament de Llengües Estrangeres: la Carme Ribas i la Mercè Pedrosa; estan participant en una trobada multicultural a la ciutat de Manavgat, regió d’Antalya a sud de Turquía. Aquesta interessant experiència forma part del projecte Erasmus+ “Little Actions for Active Citizenship” en què l’Institut Cal Gravat participa juntament amb instituts d’Hongria, Itàlia, Lituània i Turquia. Aquest projecte durarà 2 anys i permetrà que alguns dels nostres alumnes i professors viatgin als  països que participen al projecte, coneguin la seva cultura i facin amics d’arreu del món.