ELECCIONS CONSELL ESCOLAR SECTOR ALUMNAT

Avui 30 de novembre s’ha celebrat la jornada electoral per tal de renovar els representants del sector de l’alumnat del Consell Escolar. La representant escollida ha estat: l’Alba Gual Bascompte de 4t ESO A. Les votacions del sector de l’alumnat s’ha fet durant tot el matí. La mesa electoral la formaven la Julieta Soler (1r ESO), la Martina Soler (2n ESO), en David Cortés i Berta Gras (3r ESO), Mohamed Jabri i Javier Vega (4t ESO) i Rut Mestre (1r Batx) juntament amb l’equip directiu han passat per les classes a recollir els vots.

Els resultats: Alba Gual (219) i Edgar Valderrama (183)

Felicitar als candidats que han mostrat un gran sentit de responsabilitat i compromís, al mateix temps als alumnes que han format part part de la mesa (que han estat triats per sorteig d’entre tot l’alumnat). I desitjar molta sort a la nova representant al Consell Escolar del sector de l’alumnat.