DIA DE LA DONA

Avui en motiu de la celebració del Dia de la Dona Treballadora, el centre ha realitzat un seguit d’activitats, proposades per l’alumnat de 4t ESO i 1r BATxillerat i amb la col·laboració del professorat.

• Explicació per les classes de 2n cicle de les activitats organitzades i explicació del per què del 8M
  • Taller de cartells amb lemes feministes

• Lectura compartida a classe i projecció del material que ha preparat l’alumnat (lectura en veu alta per part de l’alumnat o professorat)

• Assemblea: Plantejament del mural feminista que es treballa des de VIP (alumnat de 3r ESO)

• Llegida del manifest al vestíbul a càrrec de l’alumnat.

• Assemblea no mixta (alumnes de 3r, 4t  i BTX): activitats, dinàmiques i tallers per fer totes juntes, crear un espai còmode per parlar de les dinàmiques masclistes que vivim dia a dia.