CURSA PER LA VIDA DE LA MARATÓ

Diumenge passat 16 de desembre, dia de la Marató de TV3 dedicada aquest any a recaptar fons per a la investigació de la malaltia del càncer, es va fer la ja tradicional ” Cursa per la Vida de la Marató de TV3 “, aquest any pels voltants del Parc de l’ Agulla.
A la sortida de la cursa ens vam trobar amb el Yeray Martínez, alumne de 3r d’ ESO, i el Salvador, el seu pare, i dues mares dels alumnes de 1r de batxillerat : la Conchi, mare del Christian Acera, i la Rita, la mare del Manu Carmona.
Enhorabona a tots i totes per la vostra participació a la cursa i la vostra col·laboració per la causa!!!!