“Compartint històries de vida”

Els alumnes de 1r de batxillerat que fan l’optativa de Psicologia, aquest curs faran un intercanvi intergeneracional entre els avis i àvies de la Residència Assistida Font dels Capellans.

Així tots els dimecres, a l’hora de Psicologia, anirem a la residència per dur a terme el projecte: “Compartint històries de vida”  amb l’objectiu d’aprofundir en les relacions personals, establir vincles, aprendre els uns dels altres compartint coneixements, experiències  i històries de vida.

El passat dimecres es va dur a terme la primera sessió grupal on a part de fer les presentacions, els alumnes van poder fer preguntes als avis i àvies sobre diferents aspectes de l’actualitat.

La primera experiència va ser molt positiva i va engrescar a l’alumnat a participar de forma activa en el projecte.

De ben segur que serà un projecte motivador que farà que a partir de les vivències personals, els alumnes puguin reflexionar, comunicar-se i compartir tot afavorint el coneixement mutu i millorant les relacions interpersonals.