BOJOS PER LA CIÈNCIA

L’alumne de 1r Batxillerat Noah Marquez Vara ha estat seleccionat per participar al curs Bojos per la ciència: Noves tecnologies dins de la 7a edició del programa Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Després de realitzar una entrevista i ser un alumne destacat pel seu currículum acadèmic. Serà becat per seguir una formació especifica a Barcelona tot l’any 2019.Estem molt contents que per 2a vegada poguem participar i aportar joves amb talent. Així com felicitar-lo i que realment pugui ser-li de profit per la seva formació.