BEQUES ESTUDIS POST-OBLIGATORIS

S’han convocat les beques per a estudiants que el curs acadèmic 2023-24 per l’alumnat que cursa o cursarà ensenyaments postobligatoris i superiors no universitaris:

• Batxillerat
  • Formació professional de grau mitjà i de grau superior
  • Ensenyaments artístics professionals, esportius o artístics superiors
  • Estudis religiosos superiors
  • Estudis d’idiomes en escoles oficials (inclosa la modalitat de distància)
  • Cicles formatius de grau bàsic

(IMPORTANT: Encara que no sàpigues què voldràs estudiar el curs vinent o bé tens dubtes de si estudiaràs o no, cal que presentis la sol·licitud de beca dins del termini.

El termini de presentació és del 27 de març al 17 de maig de 2023, ambdós inclosos.

Us adjuntem el link amb la informació de les beques d’estudis postobligatoris convocades pel Ministeri.

La presentació es realitza via telemàtica.