BAREM PROVISIONAL BATXILLERAT

8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional. BAREM_PROVISIONAL

En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions

Període en què es recullen les reclamacions que les famílies puguin presentar, si és que es detecta alguna errada o anomalia en el barem assignat.

18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista de sol·licituds amb la puntuació corresponent i el seu número de desempat.

23 de juny de 2021: llista ordenada

Després del sorteig, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places, que es fa considerant en primer lloc l’alumnat amb necessitats educatives específiques, i després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Finalment, publicació de la llista d’alumnes admesos al centre i de la llista d’espera. La llista d’espera d’un centre té una validesa temporal, normalment fins al mes de setembre, i serveix per si hi ha alguna plaça que queda vacant abans de l’inici del curs escolar.

Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.