AULA DE TEATRE: “ENTRE CLASSE I CLASSE”

Avui dia 29 de maig de 2023 els alumnes de l’Aula de Teatre de l’Institut Cal Gravat han representat l’obra ” Entre classe i classe”. L’obra dirigida per Tàtels Pérez és un recull d’escenes de vida quotidiana d’uns nois i noies d’Institut. Els gags són fragments de converses sobre el seu dia a dia a les classes: el seus somnis, malentesos i frec frec entre amics, els primers enamoraments, les seves disputes amb el professorat… Situacions com la vida real que han representat amb solvència els alumnes de l’aula de teatre. Vagi des d’aquí una felicitació a ells i a la seva directora, Tàtels Pérez, que després de tres cursos amb nosaltres ens deixa momentàniament per seguir altres reptes professionals. Esperem retrobar-la ben aviat.