ASSEMBLEA AMPA CURS 2022-23

De nou, ens retrobem amb tots vosaltres per tal de convocar-vos a l’Assemblea Ordinària de pares i mares de l’institut el proper dijous 1 de desembre a les 19h amb el següent ordre del dia:

1. Benvinguda al nou curs i aprovació si s’escau de l’acta de l’assemblea anterior. Podeu fer-ne la LECTURA ACTA ASSEMBLEA nov 2021

2. Presentació i aprovació de l’estat de comptes del curs 2021/22 i resum de les activitats realitzades.

3. Presentació del pressupost per al curs 2022/23.

4. Informacions Renovació Consell Escolar.

5. Informacions: Extraescolars, Taquilles, Samarretes, Llibres, Agenda, Arbre …

6. Precs i preguntes.

El nostre institut s’ha fet gran. L’equip directiu i el Claustre de professorat hi posen la seva part, però l’AMPA ha de ser el fòrum des d’on pares i mares podem acompanyar i influir en el grup. L’AMPA és el lloc des d’on les famílies podem exposar opinions, aportar iniciatives, idees, inquietuds… Aquesta tasca ens interessa a tots/es.

Us anirem fent saber les nostres evolucions, però no dubteu que cada esdeveniment és una oportunitat per trobar-nos.

Ens veiem a l’Assemblea !

La Junta