ALUMNAT DE QUART PARTICIPA AL JUDICI DE LA LLUM

El dimarts 18 de febrer vam participar en la 3a edició del judici de la Llum a la Sala Els Carlins de Manresa, litigi fictici creat pel Col·legi d’Advocats de Manresa on es va debatre sobre els límits de la igualtat, juntament amb tres centres més (Ave Maria i La Salle).
El grup d’alumnes de 4t ESO, fent d’advocats, van presentar els seus arguments i van interrogar els testimonis aportats per ells i per les parts contràries per intentar demostrar que, en el cas nostre, l’empresa tenia dret a buscar el perfil que considerés que li resultava més útil per al càrrec.