ALUMNAT AL CURS CIATE A TARRAGONA

Dimarts i fins diumenge tenim el Roger, el Guerau, la Inés, el Marcel i la Nerea que s’han estrenat aquest any i cursen el CIATE nivell I al Complex Esportiu de Tarragona.
I l’Edgar, el Bernat, l’Asha, la Judit i l’Albert que estan ja fent el segon i últim nivell del mateix curs, i amb el qual després de fer més de cent hores de pràctiques obtindran el títol de monitor esportiu.
Aquests cursos són promocionats pel Consell Català de l’Esport, dins el Pla Català de l’Espoet a l’Escola on el nostre centre ja fa molts anys que hi participem.