AJUTS MATERIAL ESCOLAR ESO CURS 2020-21

Per poder sol·licitar l’ajut individual per a la compra de llibres, material didàctic escolar, i/o participar de les activitats educatives programades pel centre, l’alumnat que reuneixi els requisits següents: estar empadronat a Manresa, estar matricula/dat en un centre educatiu de Manresa i pertànyer a una unitat familiar de convivència que no supera la renda anual fixada en el tram C del barem establert en el sistema de tarifació social de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2020.

Serà requisit imprescindible per a la tramitació de l’ajut, l’aportació de la documentació següent: Imprès de sol·licitud, NIF/NIE i Llibre o llibres de família.

DOCUMENTACIó:

IMPORTANT: S’ha d’entregar aquesta documentació a l’Ajuntament de Manresa, Edifici Infants Crta Vic 16 dimecres 2 i dijous 3 de juliol en horari d’oficines de 9 a 13h.