2n PREMI BATXILLERAT TR DE LA FUNDACIÓ LACETÀNIA

El passat 5 de març es van entregar, un any més els Premis de la Fundació Lacetània als millors treballs de recerca d’alumnes de cicles formatius i batxillerat del Bages. Entre els treballs premiats hi ha projectes dels àmbits del disseny i la creació artística, les ciències socials i la recerca històrica i la creació i desenvolupament de nous productes amb base tecnològica.

L’acte, que ha tingut lloc als Serveis Territorials d’Ensenyament de Manresa, ha comptat amb la presència de l’alcalde de la ciutat, Valentí Junyent, el president de la Fundació Lacetània, Pere Casals, i el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a la Catalunya Central, Ramon Bajona.

El 2n premi de Batxillerat ha estat per la nostra ex-alumna Clara Virós i Martin amb la recerca sobre “LA INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL APLICADA A L’ENEAGRAMA” treball tutoritzat per Lidia Biescas.

Moltes felicitats per haver aconseguit aquest mèrit i pel treball realitzat!!!