Per commemorar el 17 de Maig, Dia Internacional de la lluita contra l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia, hem posat color a les parets del centre creant entre totes i tots un mural de frases i mots amb la bandera LGBTI+.
Cada grup classe tenia un color i, per tant, una temàtica (❤️ vermell – amor; 🧡 taronja – força; 💛 groc – alegria; 💚 verd – esperança; 💙 blau – llibertat; 💜 lila – diversitat). Hi hem posat paraules i frases inspirades per la celebració i pel tema del color que ens ha tocat, i aquest n’ha estat el resultat!

