17 M
20/05/26Per commemorar el 17 de Maig, Dia Internacional de la lluita contra l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia, hem posat color a les parets del centre creant entre totes i tots un mural de frases i mots amb la bandera LGBTI+.
Cada grup classe tenia un… Llegeix més»

