Acollida dels alumnes de 1r d’ESO

El dia 12 de setembre, a les 9 del matí, l’institut estava a punt per acollir tots els nois i noies que començaven 1r d’ESO. El punt de trobada era el pati i l’objectiu era passar tot el matí, alumnes i professors, fent activitats que aportessin un millor coneixement de l’espai, dels  companys i  del professorat que treballaran plegats en els grups classe, al llarg del curs.

Les dinàmiques van ser molt participatives i els equips, que es van formar per resoldre els reptes plantejats, van ser un model de simpatia i cooperació. La gimcana per l’institut va ser tot un èxit. I cap al migdia, els grups de cada classe van quedar organitzats. Tot enllestit per emprendre  de nou el treball i l’estudi.