L’AIGUA: ÉS UN BÉ ESCÀS?

El passat divendres 4 de novembre, vam donar per finalitzat el projecte interdisciplinari L’aigua: és un bé escàs? amb els dos primers grups d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO.

El projecte ha tingut com a objectiu global, l’aprofundiment en 6 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030.

Al llarg del bimestre hem estat treballant en diferents activitats per generar conciencia al voltant de la gestió de l’aigua i de la importància d’aquest recurs per al desenvolupament de la vida.

Com a cloenda del projecte, aquesta última setmana, els dos grups d’alumnes han treballat de manera cooperativa en la creació d’un gran mural que ara decora l’entrada del nostre l’institut escola. Esperem que us agradi!

info 1

info 2