Beques

AJUNTAMENT SANT QUINTÍ DE MEDIONA MATERIAL,SORTIDES I COLÒNIES Poden ser beneficiaris dels ajuts els alumnes empadronats a Sant Quintí de Mediona, matriculats en centres públics, que es trobin en una especial situació familiar amb necessitats socials i/o econòmiques.

La sol·licitud s’obté i es presenta a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Sant Quintí de Mediona, situada a la Plaça de l’Església núm. 4, en horari d’atenció al públic.

AJUNTAMENT DE MEDIONA MATERIAL, SORTIDES I COLÒNIES INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIESREQUISITS
Aquests ajuts estan adreçats a les famílies d’alumnes empadronats al municipi deMediona i matriculats en centres públics que cursin educació infantil, primària osecundària obligatòria (de P-3 fins a 4t ESO).

BEQUES ESCOLAR CURS  2023-2024 del municipi de Mediona.

Us adjuntem tota la documentació referent al tràmit.

Ajuntament de Mediona  https://mediona.cat/

CONSELL COMARCAL AJUTS MENJADOR Ajuts menjador del Consell comarcal

CONVOCATÒRIA D’AJUTS A BEQUES MENJADOR
  • Per els alumnes nous s’obrirà un altre termini al juliol.

Degut a la situació de pandèmia la presentació de sol·licituds, es farà només de forma TELEMÀTICA.

A TRAVÉS D’INERNET al web del Consell Comarcal de l’AlPenedès www.ccapenedes.cat

Tràmits i Gestions/Ciutadania/Ensenyament-Menjador escolar.

• En cas d’incidència, podeu enviar un correu electrònic electrònic adjuntant captura de pantalla del problema sorgit a suport@ccapendes.cat
  • Per altres consultes sobre l’ajut de menjador podeu enviar un correu electrònic a bequesmenjador@ccapenedes.cat

LES FAMÍLIES QUE VAREU PRESENTAR SOL·LICITUD EL CURS PASSAT, NO CALDRÀ QUE ADJUNTEU LA DOCUMENTACIÓ NO ECONÒMICA (LLIBRE DE FAMÍLIA, IDALU, SENTÈNCIA DE DIVORCI, ETC) JA LLIURADA ANTERIORMENT, SEMPRE QUE NO HI HAGI MODIFICACIONS I SEGUEIXI VIGENT.

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ NECESSITATS EDUCATIVES
MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y FORMACIÓN PROFESIONAL ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris

MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y FORMACIÓN PROFESIONAL NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo