Els pòstits del senyor Nohisoc de la Tina Vallès

Durant el segon trimestre hem llegit Els pòstits del senyor Nohisoc de la Tina Vallès. Després de la lectura, hem estat treballant les frases fetes, ja que al llibre n’hi ha moltes. N’hem après el significat i a partir d’aquesta reflexió n’hem fet cal·ligrames, és… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA D’AJUTS  BEQUES MENJADOR CURS 2024/2025

– PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS 22 d’abril de 2024 al 12 de maig de 2024, ambdós inclosos.
– ALUMNES DE NOVA MATRICULACIÓ: De l’1 de juliol al 31 d’agost de 2024 ambdós inclosos.
La tramitació DE LA SOL·LICITUD de l’ajut individual de menjador es… Llegeix més»

PÒDCAST DE 2N D’ESO.

UN MÓN PER DESCOBRIR DE L’EXPRESSIÓ ORAL EN LLENGUA CATALANA.
Aquest 3r bimestre hem estat treballant, amb els alumnes de 2n d’ESO, la creació d’un pòdcast. Des de Llengua Catalana hem volgut incentivar la imaginació i les possibilitats diverses del llenguatge radiofònic, a partir d’un tema… Llegeix més»

20è CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui hem assistit a la celebració de la SEMIFINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA a l’Auditori de Vilafranca del Penedès.
FELICITEM a tots els lectors i lectores per la seva magnífica lectura i agraïm el suport dels suplents i els caliu de les… Llegeix més»

Visites literàries

VISITES LITERÀRIES  A LA BIBLIOTECA DE L’INSTITUT ESCOLA

DIJOUS, 18 d’abril a les 9:15
JOSEP PEDRALS
(POESIA)

DIJOUS, 18 d’abril a les 12:50
MURIEL VILLANUEVA
(NARRACIÓ)

DIVENDRES, 19 d’abril a les 11:35
JORDI ROMEU
(NARRACIÓ)

DILLUNS, 22 D’ABRIL a les 9:15
POL LUPIÓN
(CANÇÓ)

ORIENTACIÓ ACADÈMICA CURS 2024/2025

Benvolgudes famílies,
Aquest curs els vostres fills i filles acaben l’etapa d’estudis secundaris obligatoris al nostre Institut Escola i ara toca inscriure’s als estudis postobligatoris. Des del centre estem informant de tots els itineraris existents i estem orientant, assessorant i acompanyant a l’alumnat en aquesta… Llegeix més»

TALLER BENESTAR EMOCIONAL

Benvolgudes famílies
Com a psicòlegs de l’Institut Català de la Salut us informem dels grups GRATUÏTS PER A INFANTS DE 6 A 12 ANYS PER TREBALLAR EL BENESTAR EMOCIONAL per aquells infants que necessitin un acompanyament emocional grupal.
Els grups tindran lloc al CAP Vilafranca Nord  (Av. de la Pelegrina, 70, 08720).… Llegeix més»

LES FRUITES I HORTALISSES ENS AJUDEN A SEGUIR EL RITME

Aquest mes de març comença la campanya de fruita.
Per millorar la salut, cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola i mantenir un estil de vida actiu (caminar, pujar escales, jugar, fer esport…).
Cal potenciar accions que afavoreixin la salut… Llegeix més»

Orientació acadèmica curs 2024-2025

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ
BATXILLERAT

Accés
Amb el nou procés, es comptarà la qualificació mitjana de 3r i 4t d’ESO o la qualificació del curs, prova o ensenyament que dóna l’accés. Fins ara, en el cas d’alumnat d’ESO, es tenia en compte la qualificació de 1r a… Llegeix més»

Saló de l’ensenyament

Informa’t i assessora’t sobre el teu futur acadèmic!
13 – 17 DE MARÇ 2024
RECINTE MONTJUÏC – BARCELONA

Si ets estudiant de 3r-4t d’ESO o Batxillerat, professor d’un centre educatiu o tens fills en l’edat d’escollir el seu futur, vine al Saló de l’Ensenyament. Coneix totes les opcions i tria els teus… Llegeix més»