Què farem, què direm? Parlem amb l’escriptor Pep Coll

Una part important de l’alumnat del centre ja el coneix a en Pep Coll. Potser no l’han vist mai, però molts d’ells han pogut gaudir de la història de la Bet i el canut dels minairons, contada al llibre Què farem, què direm? que l’alumnat de 1r d’ESO ha llegit.

El passat 24 de gener, en Pep va venir a Sant Joan de les Abadesses, a la la Sala Jaume Nunó del Palmàs, on ens va explicar un munt d’experiències i d’històries que li passen a ell, com a escriptor. Com s’ho fa per començar un nou llibre? D’on treu les idees i els personatges? D’on surt la llegenda dels minairons? Els ha vist actuar alguna vegada?

Primer fou l’alumnat de 3r i 6è de primària i després el de 1r d’ESO el que gaudí d’aquesta xerrada amb l’escriptor, que ens transportà a l’ambient rural i de muntanya del Pallars, d’on és originàriament i des d’on s’inspira per als seus propers projectes literaris.

Això sí, no ens va voler explicar el secret més ben guardat: on s’amaga el canut dels minairons? Ell ho nega, però segur que ho sap.