Dia de la No-violència i la Pau

A l’Institut Escola Mestre Andreu volem viure en un entorn de pau i no-violència. Per això, el 30 de gener, des dels més grans fins a les més menudes vam celebrar aquesta diada.

Alumnat, professorat i algunes famílies ens vam aplegar al pati de Primària per a fer uns murals al terra amb guixos tot mostrant la paraula PAU en diferents idiomes i alhora afegint-hi tot de textos i dibuixos que exposaven desitjos i demandes en favor d’un món més just i pacífic. Per acabar i entonant l’Himne a l’Alegria, deixàrem la pista plena de colors, tants colors i tants matisos com té la diversitat d’un món que alguns encara volen que veiem en blanc i negre.

Aquí us mostrem algunes imatges: