Ja tenim Consistori Juvenil

El passat 20 de gener, a la Sala de Plens de l’Ajuntament de St. Joan de les Abadesses, es va constituir el 1r Consistori Juvenil de la vila. Els onze nois i noies, després de ser escollides per les classes de 5è de primària i de 1r d’ESO, varen prendre possessió del seu càrrec de regidors i regidores juvenils.

D’un en un, varen anar acceptant el càrrec i exposaren què n’esperen d’aquests mesos de consistori. Aleshores passaren a escollir qui seria l’alcaldessa, amb el resultat de que finalment aquest càrrec l’ocuparà la Jana Regué (1r d’ESO).

Els i les regidores d’aquest consistori són:

• Abril Dorca, Max Fructuoso, Maria Terés, Laura Briceño i Oriol Camprubí (5è de Primària)
  • Adrià Molero, Mariona Vila, Jana Regué, Èrika Alarcon, Jon Serrano i Roger Birosta (1r d’ESO).

Ara els tocarà treballar per anar recollint i debatent propostes encarades al jovent de St. Joan i decidir en què es gastarà el pressupost que se’ls ha assignat.

A totes i tots onze, moltes felicitats!

Pots escoltar el Ple aquí: