TALLER DE CREACIÓ ARTÍSTICA

Adriana Ferreres

Aquest curs hem planificat poder implementar una nova metodologia de treball a l’aula a partir de la codocència. La codocència és un recurs que permet implicar dos o més professors en un mateix grup d’alumnes per poder aplicar una metodologia de treball més activa i promoure la participació de l’alumnat amb la realització d’activitats reals, amb continguts significatius que fomenten el pensament crític i col·laboratiu, que permeten que els alumnes siguin els protagonistes del seu aprenentatge i que cadascú aporti el millor que té. Ho hem fet creant el Projecte d’Aprenentatges Autèntics. Aquest projecte inclou 3 tallers:

-Taller de l’Hort Eco Autogestionat,

-Taller de Teatre

-Taller de Creació Artística

En els darrers dies del mes d’octubre, dintre del Taller de Creació Artística, diferents alumnes, juntament amb vàries professores, s’han organitzat per treballar en grup i produir un mural i la decoració del  vestíbul amb la finalitat d’anunciar  el tercer concurs de Microrelats i Il·lustracions de Terror. Concretament , per a aquest taller han estat col·laborant alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, juntament amb les professores Mireia Gras, Adriana Ferreres i Sara Cid.