ESCOLES VERDES

L’institut participa dins del programa “Escoles verdes” per educar en la sostenibilitat. Tot seguit us informem d’alguns temes importants que  la comunitat educativa ha de conèixer i fer-ne ús quan convinga:

1. Al davant de consergeria disposem d’un contenidor per a piles i bateries (forma part del projecte “Apilo”:

2. A cada classe disposem de contenidors per a reciclar el paper que cada delegat verd s’encarrega de portar a consergeria per tal que un dia a la setmana operaris municipals passen a recollir-ho.
  3. Cada any fem 2 campanyes per tal de fomentar l’us d’embolcalls reutilitzables i disminuir així el residus d’alumini que genera el centre. Podeu consultar les campanyes anteriors clicant aquí: any 2020, any 2019, any 2018.