ESCOLA D’AQÜICULTURA

CF GESTIÓ ADMINISTRATIVA

CFGS EDUCACIÓ I CONTROL AMBIENTAL

L’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita ha subvencionat la realització d’activitats aquest 2018

La comunitat educativa de l’Institut Els Alfacs mostrem l’agraïment a l’ajuntament de Sant Carles de la Ràpita per haver-nos donat suport econòmic en la realització d’activitats culturals i curriculars que ajuden a potenciar hàbits i valors entre el nostre alumnat.

Setmana dels residus

Comissió Escoles Verdes.
El nostre institut ha estat acreditat per a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que s’organitzarà en més de 43 regions d’Europa al llarg de la setmana del 17 al 25 de novembre del 2018.
Si reciclar és important, encara ho és… Llegeix més»

La química de l’amor

El passat divendres 9 de novembre, dins les activitats de la setmana de la ciència, l’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir de la conferència del professor de la URV Laureano Jíménez titulada “La química de l’amor”. Amb un llenguatge fresc, en ocasions poc acadèmic,… Llegeix més»

TALLER DE CREACIÓ ARTÍSTICA