PREINSCRIPCIÓ:

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició ordenada a 07/05/2021

Publicació de l’oferta inicial de places:
– Període BAT: de l’11 al 17 de maig de 2021 (han de presentar la sol·licitud només els alumnes que volen accedir al batxillerat i no hagin cursat l’ESO en aquest institut). Accés a la sol·licitud.
– Període Cicles formatius de grau mitjà: de l’11 al 17 de maig de 2021 (han de presentar la sol·licitud tots els alumnes que volen accedir a qualsevol cicle de formació professional de grau mitjà, hagin cursat l’ESO o no al nostre centre). Accés a la sol·licitud.
– Període Programa de formació i inserció (PFI): del 10 al 21 de maig de 2021 (poden accedir joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 l’any d’inici del programa, que hagin deixat l’ESO sense obtenir-ne el títol i que en el moment d’iniciar els programes no segueixin estudis en el sistema educatiu ni participin en altres accions de formació. La sol·licitud s’haurà de presentar en paper al centre seleccionat en primera opció). Més informació PFI.

ESTUDIA CICLES FORMATIUS A L’INS ELS ALFACS

LET’S CLEANUP EUROPE 2021

Alumnat de 1r,2n i 3r d’ESO ha participat aquest divendres 7 de maig en les jornades “Let’s clean up Europe” que es celebren a tota Europa del 7 al 9 de maig i que pretenen netejar de brossa l’entorn natural de les poblacions europees.… Llegeix més»

CONCURS ENQUADRA’T, SANT JORDI 2021

Vídeo realitzat per la professora Joana Toro.

Els premiats del concurs Enquadra’t són els següents:

La millor fotografia individual que representa el quadre de El menjador d’Anibal Carracci  és per a Òscar Fumadó del curs 4t A.

La millor fotografia en parella que representa el quadre Pescadors de València de Joaquim Sorolla és per a Arnau Bel i Marc Requena del curs 1r de BATXILLERAT.

La millor fotografia en grup que representa el quadre La serenata de Eugenio de Blas és per a Sara Gavilán, Yuxin Jiang, Sílvia Maicas, Judit Forné i Alba López del curs 2n BATXILLERAT.

SANT JORDI 2021

Tot i que enguany hem hagut de celebrar la diada de Sant Jordi de manera força restringida, cal destacar la participació notòria de l’alumnat (325 participants) en els diferents concursos i la qualitat de les obres premiades.

Cal fer una menció especial als alumnes SIEI que… Llegeix més»

RELATS AUDIOVISUALS, SANT JORDI 2021

Us posem l’enllaç per tal que pugueu visualitzar tots els relats audiovisuals realitzats pel professorat de l’INS Els Alfacs.

El 1r PREMI és per al relat “Història d’una vocació” de LINA MESEGUER

I fem també una menció especial per al relat audiovisual de POL MARTIN i MONTSE VIZCARRO, “Bestioles lectores”.