CFGM i CFGS D’AQÜICULTURA

CFGM MANTENIMENT D’EMBARCACIONS D’ESBARJO

WEB FPdual

INSTRUCCIONS DESCARREGAR OFFICE INSTITUT

TASQUES ESTIU (accés amb el compte @insalfacs.cat)

ORDINADOR CURS 2020-21

INFORMACIÓ SECRETARIA

PERÍODE DE MATRICULACIÓ

Si l’alumne ha obtingut plaça al nostre institut, no és necessari aportar cap altra documentació a la presentada durant el període de preinscripció. No cal vindre a matricular-se. El centre el matricularà automàticament. Es deixarà pel setembre la signatura de les diferents autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

Els alumnes que aquest curs ja eren del centre i l’alumnat del centre que cursarà batxillerat, davant la limitació d’accés de persones als centres educatius, fa necessari que l’actualització de dades i confirmació de plaça es faci de manera no presencial. L’institut obtindrà pels mitjans telemàtics que té a la seva disposició la confirmació de plaça per al curs 2020-2021. El centre optarà d’ofici la matrícula de continuïtat al centre. Es deixarà pel setembre l’actualització de les dades i autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

L’alumnat del centre d’ESO i BAT automàticament està matriculat i en aquest moment no es necessari fer cap tràmit. Si algun alumne no continuarà el curs 2020-21 al centre, s’ha d’adreçar a la secretaria de l’institut per notificar i donar de baixa.

Les dates oficials per l’alumnat nou fer la matrícula són:

Nou alumnat d’ESO del 13 al 17 de juliol.

Alumnat nou de batxillerat del 8 al 14 de juliol –els pendents de l’avaluació de setembre, del 7 al 10 de setembre-.

Alumnat de cicles de grau mitjà i grau superior d’FP de l’1 i al 7 de setembre.

NO CONTAMINEM, RECICLEM! PROJECTE 1R D’ESO

Aquest curs els alumnes de 1r d’ESO s’han iniciat en el treball per projectes. Durant dues hores setmanals han dut a terme tasques d’aprenentatge basades en noves metodologies. Han treballat conjuntament i d’una manera transversal l’estudi i recerca d’una temàtica escollida per ells. En aquest cas el tema que més els ha encuriosit ha estat: “LA CONTAMINACIÓ AL PLANETA”

Els dos primers trimestres al centre han treballat molt i ha estat una llàstima que no hagin pogut realitzar les activitats programades per al 3r trimestre, ja que potser eren les més engrescadores i les més visuals. D’una banda,  no pogut col·laborar amb el projecte “Microplastic watchers”, el qual consistia en la recollida i anàlisi de mostres dels microplàstics de les nostres platges. Un treball encomanat per l’ICM (Institut de Ciències del Mar, de Barcelona) i per altra banda, no han pogut preparar l’exposició final de projecte, la qual havia de mostrar una sèrie d’escultures creades en equip i, sobretot, amb l’ús de materials reciclats.

Tot i les circumstàncies que hem viscut, els nostres alumnes han volgut concloure el projecte amb el disseny i creació, a petita escala, de les seves escultures, fetes totes amb materials reciclables. A continuació us deixem una mostra.

Finalment, els professors que hem gestionat aquest projecte volem manifestar que ha estat un treball enriquidor on  els alumnes han assolit moltes competències bàsiques de diferents àmbits: àmbit lingüístic, àmbit personal i social, àmbit artístic, àmbit digital…

Per acabar,  volem donar les gràcies a tots els alumnes per la seva predisposició en les dinàmiques i desitjar-los un BON ESTIU!

ENQUADRA’T 2020

Departament de socials
Enguany el departament  de Ciències Socials ha tornat a celebrar el concurs Enquadra’t 2020 d’una manera molt especial.
Al trobar-nos en una situació de confinament, els quadres a representar s’han obert a tots els membres de la família. L’acollida d’aquest Confin-Art ha estat molt… Llegeix més»

# I participate from home

Departament de llengües estrangeres

El passat 5 de maig, l’alumnat d’ESO del nostre institut van participar en una nova edició del concurs d’anglès The Big Challenge, però aquesta vegada ho van fer des de casa, com la resta de participants europeus. L’AFA (associació de famílies d’alumnes) ha subvencionat al 100% la quota de participació al concurs per aquells alumnes que en el seu dia es van voler inscriure.

Igual que en totes les edicions anteriors, aquest concurs suposa un repte per a l’alumnat, motivant-lo positivament en l’aprenentatge de l’anglès, a la vegada que és una experiència d’aprenentatge molt enriquidora.

En els propers dies, se sabran les puntuacions obtingudes pels alumnes i es farà l’enviament i entrega dels premis corresponents, segons els resultats obtinguts. També a cada alumne participant se li farà arribar un diploma de participació en format electrònic.

Enhorabona a tot l’alumnat que ha participat en aquesta edició tan excepcional del Big Challenge!