CFGM i CFGS D’AQÜICULTURA

CFGM MANTENIMENT D’EMBARCACIONS D’ESBARJO

WEB FPdual

INSTRUCCIONS DESCARREGAR OFFICE INSTITUT

L’ajuntament de Sant Carles de la Ràpita col·labora amb l’institut.

La comunitat educativa de l’institut Els Alfacs mostrem l’agraïment a l’ajuntament de Sant Carles de la Ràpita per haver-nos donat suport econòmic en la realització del treball de síntesis de 2n d’ESO i per pagar el bus d’anada i tornada a Barcelona en el viatge de 1r de BAT al llarg d’aquest curs 2018-19..

______________________________________________________

Dia de l’aqüicultura 2019

Amb motiu del dia de l’Aqüicultura a l’Escola d’aqüicultura s’han realitzat diverses activitats per celebrar-lo.
Divendres 30 de novembre l’Escola va organitzar una Màster-Class sobre el cultiu d’espirulina, impartida per Joan Solé de l’empresa Espirulina.bio També vam poder gaudir de les xerrades organitzades per l’IRTA.
Dilluns… Llegeix més»

Aprenentatge vivencial a Aiguanatura Els Ports

Verònica López
La setmana passada, els alumnes del CFGS d’Aqüicultura van visitar les instal·lacions d’Aiguanatura els Ports, una piscifactoria de producció tradicional de truita europea (Salmo trutta) i truita irisada (Oncorhynchus mykiss). Enmig d’un paratge privilegiat, la vall del Toscar, els alumnes van participar de… Llegeix més»