CFGM i CFGS D’AQÜICULTURA

CFGM MANTENIMENT D’EMBARCACIONS D’ESBARJO

WEB FPdual

INSTRUCCIONS DESCARREGAR OFFICE INSTITUT

TASQUES ESTIU (accés amb el compte @insalfacs.cat)

HORARI EXÀMENS SETEMBRE-1r BAT

ORDINADOR CURS 2020-21

INFORMACIÓ SECRETARIA

L’alumnat d’ESO no ha de fer cap compra de llibres. El pack de llibres digitals es farà a setembre.

El dia 2 de setembre a les 19:00h es farà una reunió telemàtica per a les famílies de l’alumnat nou de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO. Rebreu un enllaç a la reunió al vostre correu electrònic el dia 1 de setembre.

PERÍODE DE MATRICULACIÓ

Si l’alumne ha obtingut plaça al nostre institut, no és necessari aportar cap altra documentació a la presentada durant el període de preinscripció. No cal vindre a matricular-se. El centre el matricularà automàticament. Es deixarà pel setembre la signatura de les diferents autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

Els alumnes que aquest curs ja eren del centre i l’alumnat del centre que cursarà batxillerat o continuarà fent els cicles formatius de grau mitjà, davant la limitació d’accés de persones als centres educatius, fa necessari que l’actualització de dades i confirmació de plaça es faci de manera no presencial. L’institut obtindrà pels mitjans telemàtics que té a la seva disposició la confirmació de plaça per al curs 2020-2021. El centre optarà d’ofici la matrícula de continuïtat al centre. Es deixarà pel setembre l’actualització de les dades i autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

L’alumnat del centre d’ESO, BAT i els alumnes que ja cursaven cicles formatius al centre, automàticament estan matriculats i en aquest moment no es necessari fer cap tràmit. Si algun alumne no continua el curs 2020-21 al centre, s’ha d’adreçar a la secretaria de l’institut per donar de baixa.

Les dates oficials per l’alumnat nou fer la matrícula són:

Nou alumnat d’ESO del 13 al 17 de juliol.

Alumnat nou de batxillerat del 8 al 14 de juliol –els pendents de l’avaluació de setembre, del 7 al 10 de setembre-.

Alumnat de cicles de grau mitjà i grau superior d’FP de l’1 i al 7 de setembre.

LAIA OBIOL GUANYA EL SANT JORDI VIRTUAL

Aquest curs, l’equip LIC de les Terres de l’Ebre va proposar un concurs virtual per celebrar la diada de Sant Jordi. Els concurs anava adreçat a tots els alumnes, tant de primària com de secundària, de les Terres de l’Ebre. Els participants podien presentar qualsevol de les dues modalitats que ofertaven:

-Treball de recomació d’un llibre, tipus BOOKFACE

-Treball de recomanació

NO CONTAMINEM, RECICLEM! PROJECTE 1R D’ESO

Aquest curs els alumnes de 1r d’ESO s’han iniciat en el treball per projectes. Durant dues hores setmanals han dut a terme tasques d’aprenentatge basades en noves metodologies. Han treballat conjuntament i d’una manera transversal l’estudi i recerca d’una temàtica escollida per ells. En aquest cas el tema que més els ha encuriosit ha estat: “LA CONTAMINACIÓ AL PLANETA”

Els dos primers trimestres al centre han treballat molt i ha estat una llàstima que no hagin pogut realitzar les activitats programades per al 3r trimestre, ja que potser eren les més engrescadores i les més visuals. D’una banda,  no pogut col·laborar amb el projecte “Microplastic watchers”, el qual consistia en la recollida i anàlisi de mostres dels microplàstics de les nostres platges. Un treball encomanat per l’ICM (Institut de Ciències del Mar, de Barcelona) i per altra banda, no han pogut preparar l’exposició final de projecte, la qual havia de mostrar una sèrie d’escultures creades en equip i, sobretot, amb l’ús de materials reciclats.

Tot i les circumstàncies que hem viscut, els nostres alumnes han volgut concloure el projecte amb el disseny i creació, a petita escala, de les seves escultures, fetes totes amb materials reciclables. A continuació us deixem una mostra.

Finalment, els professors que hem gestionat aquest projecte volem manifestar que ha estat un treball enriquidor on  els alumnes han assolit moltes competències bàsiques de diferents àmbits: àmbit lingüístic, àmbit personal i social, àmbit artístic, àmbit digital…

Per acabar,  volem donar les gràcies a tots els alumnes per la seva predisposició en les dinàmiques i desitjar-los un BON ESTIU!

ENQUADRA’T 2020

Departament de socials
Enguany el departament  de Ciències Socials ha tornat a celebrar el concurs Enquadra’t 2020 d’una manera molt especial.
Al trobar-nos en una situació de confinament, els quadres a representar s’han obert a tots els membres de la família. L’acollida d’aquest Confin-Art ha estat molt… Llegeix més»