ESCOLA D’AQÜICULTURA

CF GESTIÓ ADMINISTRATIVA

CFGS EDUCACIÓ I CONTROL AMBIENTAL

L’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita ha subvencionat la realització d’activitats aquest 2018

La comunitat educativa de l’Institut Els Alfacs mostrem l’agraïment a l’ajuntament de Sant Carles de la Ràpita per haver-nos donat suport econòmic en la realització d’activitats culturals i curriculars que ajuden a potenciar hàbits i valors entre el nostre alumnat.

___________________________________________________________________________________

OBERT EL PROCÉS DE LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA I CAFETERIA DE L’INSTITUT (perfil del contractant del centre)

SORTIDA AL PARLAMENT DE CATALUNYA

Raül Vidal
Els alumnes de Gestió Administrativa (AG10) juntament amb els alumnes que cursen les matèries d’Història del món Contemporani i d’Economia de primer de batxillerat, van visitar el passat dimarts 8 de gener la institució legislativa de la Generalitat.  Els professors responsables van ser Raül… Llegeix més»

Premis Recerca Jove 2017

Dissabte 22 de desembre es van lliurar el premis Recerca Jove 2017 per fomentar l’esperit científic del jovent convocats pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya juntament amb l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) i la Secretaria d’Universitats i… Llegeix més»

CHRISTMAS CRAFTS

Mercè Izquierdo

Els alumnes de 2n d’ESO dels agrupaments flexibles CDE1 i AB3 a la classe d’anglès amb la professora Mercè Izquierdo van fer unes sessions de Christmas crafts per realitzar un calendari d’advent senzill. Amb rolls de paper higiènic, un CD, tisores, cinta adhesiva de doble cara… Llegeix més»

PROGRAMA DE TUTORIA ENTRE IGUALS (TEI)

Paco Quiles
Aquestes són les imatges de la segona trobada entre els alumnes de 1r i 3r d’ESO que participen en el Programa de Tutoria entre Iguals (TEI).
Continuem potenciant el desenvolupament de les competències personals, socials i acadèmiques com estratègia educativa a l’INS Els Alfacs a… Llegeix més»

EL NADAL ARRIBA A L’INS ELS ALFACS!

Adriana Ferreres
L’alumnat de l’institut que ha estat implicat en el projecte de Nadal ha estat l’alumnat de l’agrupament flexible 3 de castellà 2n d’ESO CDE , alumnat de l’Aula Oberta de 3r d’ESO, i alumnat de l’aula SIEI.
El projecte interdisciplinar d’aprenentatges autèntics  és una proposta… Llegeix més»

ESMORZARS SOLIDARIS MARATÓ TV3

RECAPTATS 182 EUROS!!!!!
Demà dijous 13 de desembre als patis es realitzarà l’activitat dels esmorzars solidaris per tal de recaptar fons per a la Marató de TV3 que enguany tracta del Càncer. Els alumnes de 3r d’ESO són els encarregats de portar diferents productes per a… Llegeix més»