ESCOLA D’AQÜICULTURA

CF GESTIÓ ADMINISTRATIVA

CFGS EDUCACIÓ I CONTROL AMBIENTAL

L’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita ha subvencionat la realització d’activitats aquest 2018

La comunitat educativa de l’Institut Els Alfacs mostrem l’agraïment a l’ajuntament de Sant Carles de la Ràpita per haver-nos donat suport econòmic en la realització d’activitats culturals i curriculars que ajuden a potenciar hàbits i valors entre el nostre alumnat.

___________________________________________________________________________________

OBERT EL PROCÉS DE LICITACIÓ DEL SERVEI DE NETEJA I CAFETERIA DE L’INSTITUT (perfil del contractant del centre)

ESMORZARS SOLIDARIS MARATÓ TV3

Demà dijous 13 de desembre als patis es realitzarà l’activitat dels esmorzars solidaris per tal de recaptar fons per a la Marató de TV3 que enguany tracta del Càncer. Els alumnes de 3r d’ESO són els encarregats de portar diferents productes per a l’esmorzar solidari… Llegeix més»

PREVENIR ÉS MILLOR QUE CURAR (XARRADA ALS GRUPS DE 1r D’ESO DELS MOSSOS D’ESQUADRA)

Consulteu aquesta pàgina de la Generalitat davant qualsevol dubte.

“Ciberbullying” o ciberassetjament: prevenir-lo és difícil però no impossible. Des dels centres educatius hi ha programes que intenten fomentar la “ciberconvivència” positiva i lluitar contra la violència digital, però si n’ets, una víctima, tens recursos al teu… Llegeix més»

FEM RECERCA A LA URV

José Vicente Gaspar
Cliqueu aquí per veure totes les fotos.
El dia 5 de desembre els alumnes de 1r i 2n del batxillerat cientifico-tecnològic van realitzar diferents tallers dintre del programa “Fem Recerca!” de la URV adreçat a estudiants de secundària.
L’alumnat de Química va realitzar la… Llegeix més»

MARATÓ DE SANG

Els alumnes de 1r de batxillerat que són membres del Club de lectura de poesia de la biblioteca Sebastià Juan Arbó de la Ràpita i els alumnes de la matèria de modalitat de Literatura Catalana de 2n de batxillerat van col·laborar en l’acte de la… Llegeix més»

GRAN RECAPTE 2018