REUNIÓ TELEMÀTICA FAMÍLIES ALUMNAT POSTOBLIGATORI (29 d’abril de 2021 a les 19h). Enllaç a la reunió (trieu l’opció: Continua en aquest navegador).

JORNADA DE PORTES OBERTES (6 de maig de 2021 a les 19h). Enllaç reserva hora.

PREINSCRIPCIÓ:

– 2n Període ESO: del 6 al 26 d’abril de 2021, les famílies poden presentar sol·licituds fora de termini, la qual cosa es marcarà automàticament als efectes de l’aplicació de la prioritat en l’assignació. Accés a la sol·licitud.
Informació sobre la preinscripció ESO_ 2021-2022
Oferta inicial de places a l’institut
Oferta inicial de places a Catalunya
– Període BAT: de l’11 al 17 de maig de 2021 (han de presentar la sol·licitud només els alumnes que volen accedir al batxillerat i no hagin cursat l’ESO en aquest institut). Accés a la sol·licitud.
– Període Cicles formatius de grau mitjà: de l’11 al 17 de maig de 2021 (han de presentar la sol·licitud tots els alumnes que volen accedir a qualsevol cicle de formació professional de grau mitjà, hagin cursat l’ESO o no al nostre centre). Accés a la sol·licitud.
– Període Programa de formació i inserció (PFI): del 10 al 21 de maig de 2021 (poden accedir joves no ocupats que compleixin com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 l’any d’inici del programa, que hagin deixat l’ESO sense obtenir-ne el títol i que en el moment d’iniciar els programes no segueixin estudis en el sistema educatiu ni participin en altres accions de formació. La sol·licitud s’haurà de presentar en paper al centre seleccionat en primera opció). Més informació PFI.

ESTUDIA CICLES FORMATIUS A L’INS ELS ALFACS

SORTIDA A BARCELONA. 2N BATXILLERAT.

El mes passat els alumnes de 2n de batxillerat van participar en una sortida a Barcelona on vam visitar diferents espais culturals, històrics i artístics. Al matí vam visitar l’exposició “Aixafem el feixisme” al Palau Robert. Una recopil.lació de cartells elaborats pel Comissariat de Propaganda de la República durant la Guerra Civil i que hem treballat a la matèria d’història d’Espanya.

A continuació vam anar fins al Museu Nacional d’Art de Catalunya per fer una visita guiada per les obres del segle XIX i XX que els alumnes d’Història de l’Art han analitzat a l’aula i que vam poder veure in situ, a part de gaudir un cop més de l’agradable espai del MNAC.

Finalment, la tarda la vam dedicar a la part literària de la sortida amb una visita pels espais de les novel.les de Mercè Rodoreda al barri de Gràcia i la lectura de diferents fragments de Mirall Trencat.

Xerrada sobre dones científiques

Text de Gemma Comes
El passat divendres 12 de març Vanessa Balagué ens va fer una xerrada online sobre l’Antàrtida a les dues classes de 4t d’ESO de l’itinerari cientificotecnològic.
Ens va parlar sobre on és l’Antàrtida, què és, la fauna, la flora… Ens va explicar què és un continent… Llegeix més»

CONSTRUCCIÓ D’UN EDIFICI

Alina Tugui
(Departament Matemàtiques)

Cliqueu aquí per veure totes les fotografies.

L’alumnat ha treballat competencialment i s’ha proposat la construcció d’un edifici nou, per exemple un institut o qualsevol edifici, segons la imaginació de cadascun.
Seguint el projecte del primer trimestre, on gràcies a l’estadística vam poder investigar… Llegeix més»