MATÈRIA OPTATIVA DE TREBALL PER PROJECTES: 2N ESO

Aquest curs els alumnes de 2n d’ESO han dedicat 2h setmanals al treball per projectes. El tema que van escollir va ser la creació i el disseny de diferents sales “Escape rooms”. Cada grup de 2n ha preparat els enigmes, la decoració, les interpretacions… de la seva sala. A partir del treball en equip s’han estat treballant les diferents competències transversals d’una manera més vivencial. Finalment, van poder jugar en els diferents Escape rooms on havien de posar en pràctica les seves habilitats i coneixements apresos.

Aquest projecte ha estat valorat, en general, de manera positiva per part dels alumnes. I per part del professorat, per a  properes edicions, es preveuen gestionar alguns canvis de millora.