PREMI LA PAU INSALFACS 2022

Dpt Ciències Socials

Premiada : Iris Carrillo Marco 4t ESO A

El premi de la Pau s’atorga a aquell alumnat considerat pels seus companys com algú amable, responsable, generós, empàtic i, en definitiva, bona persona.

Enguany, l’alumna de 4t ESO A Iris Carrillo Marco ha concentrat tots aquests qualificatius i algun més.

No només aquest curs, si que ha estat nomenada pels seus companys en anys anterior, com a mereixedora d’aquest premi.

En paraules d’alumnes:

«Iris és respectuosa, molt col·laboradora, bona estudiant i ajuda sempre els altres. L’any passat ja va ser nomenada entre molts alumnes i això diu molt d’ella. Una gran persona!»

«Iris és molt responsable i treballadora, preocupada pel seu futur, però també intenta que el seu entorn tingui unes bones condicions per a l’aprenentatge:

– Ajuda a aquells que ho necessiten, aclareix i explica conceptes.

– Comparteix els seus materials i, a més, tot això ho fa amb un somriure als llavis.»

«Mereix el premi de la pau del curs 2021/2022 per aquesta tasca de bondat i companyerisme i per ser un exemple per a tots nosaltres, tant alumnes com professors.»

L’enhorabona!