Vuitena edició del Taller de les Professions a Alcarràs

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO, han participat avui en la 8ª edició del “Taller de les Professions”, una jornada organitzada per l’Institut i l’Ajuntament amb l’objectiu d’ ensenyar a tot l’alumnat de què poden treballar a Alcarràs quan acabin d’estudiar, donar a conèixer les diferents professions i possibilitats laborals de la vila, i per tant, quins estudis i/o experiències els hi manquen per arribar-hi. La jornada ha estat un èxit gràcies a la col·laboració i participació del teixit empresarial de la Vila, els quals han acollit diferents grups d’alumnes per tal d’explicar-los-hi quin tipus d’activitats professionals porten a terme, així com quines especialitats laborals es demanden.

Àlbum amb fotografies de la visita.