Visita virtual a l’empresa d’automòbils Toyota

El dia 3 de febrer, a la classe de tecnologia, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una visita online a les instal·lacions que l’empresa automobilística TOYOTA té a Lleida.
A través d’una videoconferència, els alumnes van fer un recorregut virtual per l’empresa i van poder veure’n el funcionament, les instal·lacions, l’exposició dels diferents models de cotxes i van assistir a l’explicació de les noves tendències en l’ús dels automòbils i dels nous combustibles més ecològics i menys contaminants que dia a dia van guanyant terreny en aquesta indústria.
La veritat és que conèixer l’empresa TOYOTA, encara que fos d’una manera virtual, va ser una experiència molt gratificant pels nostres estudiants i des de l’institut i del departament de tecnologia volem agrair a l’Ivan Talvera al David Gimenez i al Miquel Fernandez l’estona que van passar amb nosaltres, així com les explicacions per fer-nos conèixer la seva empresa.