Visita a l’acadèmia d’escacs Josep Oms

Els alumnes de l’activitat extraescolar d’escacs de l’institut d’Alcarràs, han visitat l’Acadèmia ADEJO del Gran Mestre Internacional Josep Oms, realitzant durant un matí partides, jocs i resolució de problemes.

Per altra banda el grup d’escacs participarà el proper 16 de desembre (dissabte a partir de les 09:30 hores a l’escola Sagrada Família) del tradicional torneig solidari de Nadal organitzat pel mateix Josep Oms.

Si algún alumne de l’institut està interessat en participar, caldrà que es posi en contacte amb el professor d’Educació Física (Víctor Anguiano)

Animeu-vos, esperem la vostra participació!!!