Valors i esport

Avui s’ha fet acte de lliurament del premi “Valors i Esport”, projecte que ha organitzat el departament d’EF des de la seva matèria.
Els escollits de cada classe dels diferents nivells d’ESO i 1r de Batxillerat han assistit al sorteig que ha tingut lloc aquest matí al gimnàs .
L’alumna afortunada en el sorteig ha estat la Laia Comabella de 1r d’ESO B. El premi aconseguit, una samarreta del FC Barcelona signada per les actuals campiones de la Champions Femenina, el FC Barcelona.
Felicitats a la Laia i a tots els alumnes que han estat escollits per representar els principals valors de l’esport. Ennhorabona!