Lily Brik

Dilluns 9 de desembre, els alumnes d’optativa d’Educació Visual i Plàstica, van rebre la visita de l’artista Lily Brik. La Lily va explicar als alumnes el seu treball artístic, el procés de creació que segueix a l’hora de fer els murals a gran escala. Ha realitzat obra a diferents països del mon, Suècia, França o el Regne Unit. També ha pintat murals a Gambia (Tanji), i ara prepara viatge de treball a la India. És fidel al seu estil, proper a la poesia visual. Les mirades, petits gestos, la llum i la subtilesa són la seva inspiració.